17. mai-feiring med Hognestad Idrettslag
- Hognestad IL

- 11. mai
- 1 min lesing

I år er 17. mai ekstra spesiell for oss i Hognestad Idrettslag. I løpet av året markerer idrettslaget vårt nemlig sitt 50-årsjubileum 🎉Derfor håper vi å vise ekstra godt igjen denne dagen.
Vi håper så mange som mulig vil bli med og feire 17. mai med oss.
Program for dagen:
Vi deltar i toget på Hognestad kl. 12.00. HIL stiller som nummer 7 og går med fane
Senere deltar vi også i Folketoget, med oppmøte kl. 15.30 ved Timehallen/Bryne storhall. HIL stiller i rekke 1.
I folketoget vil både turn, fotball og boksing være representert, og vi håper mange vil gå sammen med oss og vise fram det flotte mangfoldet i Hognestad Idrettslag.
Vi oppfordrer alle til å stille i drakten til sin idrett og/eller i HIL sine farger, og være med å skape en flott og synlig markering av idrettslaget vårt.
Heia Norge og heia Hognestad IL!

