top of page

17. mai-feiring med Hognestad Idrettslag

  • Forfatterens bilde: Hognestad IL
    Hognestad IL
  • 11. mai
  • 1 min lesing
Hognestad idrettslag fane 50-årsjubileum feire 17.mai med idrettlaget

I år er 17. mai ekstra spesiell for oss i Hognestad Idrettslag. I løpet av året markerer idrettslaget vårt nemlig sitt 50-årsjubileum 🎉Derfor håper vi å vise ekstra godt igjen denne dagen.


Vi håper så mange som mulig vil bli med og feire 17. mai med oss.


Program for dagen:


  • Vi deltar i toget på Hognestad kl. 12.00. HIL stiller som nummer 7 og går med fane

  • Senere deltar vi også i Folketoget, med oppmøte kl. 15.30 ved Timehallen/Bryne storhall. HIL stiller i rekke 1.


I folketoget vil både turn, fotball og boksing være representert, og vi håper mange vil gå sammen med oss og vise fram det flotte mangfoldet i Hognestad Idrettslag.

Vi oppfordrer alle til å stille i drakten til sin idrett og/eller i HIL sine farger, og være med å skape en flott og synlig markering av idrettslaget vårt.


Heia Norge og heia Hognestad IL!



bottom of page